Cam Tavanlar'a Abone Olmak İçin → bit.ly/CT-OJO

(Cam Tavanlar: Sosyal hayatta ve iş hayatında, kadınların fırsat eşitsizliğine verilen uluslararası ad.)
“Seninle ben, aynı gökyüzüne bakıyoruz ama benim yıldızlarla aramda cam tavanlar var.”

Cam Tavanlar Çarşamba 20.00'de Show TV'de!

  • 30
  • 10 373 521

კომენტარები

  1. Meltem gönen

    👏👏👏

  2. Eman Adil

    Thank you so much for uploading with eng subs!! You’re literally the best and your drama is worth watching. I’m in love!!!

  3. marwa maram

    Çok güzel 🤣🤣

  4. Mo Hamed

    شو اسم المسلسل

  5. Zeynep

    KADIN İSTERSE BAŞARIR🤞🏻

  6. Zara Ismailzade

    Cukuru hatirlayanlar?🤍🥺

  7. Fazilet Sarıkaya

    Ohaa olm bu diziye tapilir wallahi

  8. Gülcan

    20.dakkasında düştüm ben🙄😱

  9. Elif Mogultay

    Kadın ve erkek arasındaki eşitsizlik bu kadar açık bir şekilde anlatilamazdı Leyla'nın güzel ve ilgi çekici kararları Cem bey iki kuru sözle desteklemezse kabul etmiyorlar yazık

  10. Melek Özcan

    Resmen kızın güçü den korkmuslar bunca adam bu hızla herseyi ele de geçirir demisler ondan bu küçümseme ayakları

  11. Büşra Kaya çetin

    İyi ki kadınız 👌

  12. Oriflame Hacer

    Fragmanı İlk gördüğümde "Allah'ım yine saçma sapan bir dizi daha dedim" hatta İlk bölümü bir gece sabaha karşı sırf sıkıntıdan izledim 😔 amaaa bayıldım bayıldım 👍👍☺️☺️ müthiş olmuş. Umarım çizgisinden çıkmaz da zevkle izleriz. Hayırlı olsun 👍👍☺️☺️

  13. FATİH

    Yaz dizilerinin en iyisi arasında.

  14. naib

    - Alev Alevdeki gibi olmadı mi? 🤣

  15. Brc Deniz

    Bu dizi tutmadi

  16. Ncanad

    Bu kadın çok güzeldi ama çok yapay duruyor şu an

  17. hwahagja_ sonyeo 1

    "Delisin sen hem de harika bir delisin " Duyduğum en saçma ve en güzel iltifatlardan ...

  18. Hilal

    20 yılmı üniversitesi sınavına hazırlalanlar 18 Yaşında Şu anki hali hiç 38 gibi degil

  19. Islem Cherni

    ÇÜKÜR HER YERDE ☺

  20. Şiirin Sesi

    Her yaz dizisine illa erkekten dönme ne olduğu belli olmayan değişik bi tip koymazsanız olmuyo zaten..

  21. Noreida Ortega

    Por favor vi el primer capitulo en español y me encanto sigan traduciendo a español

  22. elida mendonca

    🥰🥰🥰😍😍😍😍🔥🔥💎💎

  23. hwahagja_ sonyeo 1

    Her eve bir Leyla ...

  24. FunkeeHobo

    Cok fazla nefesli konusuyo bensu, diziye odaklanamiyorum

  25. hwahagja_ sonyeo 1

    Bu dizi için bir Leylaca sözlüğü istiyorum ...

  26. dilara

    Dizi çok güzel of

  27. hwahagja_ sonyeo 1

    İskender' in lafı da şey Leyla işte ... Cem tatlı tatlı kıskanıyor ;))

  28. Cik Cik

    Valla bu dizide Şinasi ayri bir hava katiyor. Öldüm yaa gulmekten onu izleyince. Lutfen Şinasiyi daha çok çekin😂😂😂😂😂😂

  29. GÜVEN AK

    1:34 lionel messi is basinda

  30. Turan Taktiği

    Bensu Soral’ın oyunculuğu bu kadar kötü müydü ya

  31. M Nmz

    Çok güzel bir dizi bayıldım.Favori yaz dizim.Konusu çok başarılı.Karşıdaki bölüm ne olacağı belli değil.Bu ise diziye başka kalite katmış.Ayrıca Kubilay aka ve Bensu soral uyumu mükümmel fikrimce.Konusu bizim gibi kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan okumuş,başarılı kadını anlatıyor.Böyle güçlü devam♥️

  32. Naz shn

    Cam tavanları daha geçende dersimde görmüştüm anlamını ezberlemeye çalışıyordum diğer konuların yoğunluğundan dolayı cinsiyet eşitsizliğini aklımda tutmuştum ertesi hafta bu diziyi görmek çok şaşırttı tabi :D sonunda mantıklı bir dizi çıktı inşallah saçmalamazlar ilk izlediğimde yine mi şirket dedim çünkü dizilerimiz şirketsiz yürümüyor malum illa ki zenginlik plaza olmalı :D ha birde o şirketin çalışıp çalışmadığını da göremiyoruz diğerlerinde ama para geliyor bir şekilde :) bu dizi de onlardan olmaz umarım :)

  33. Sevda Yuseinova

    Şinasi tanidinismi çukurdan timsah

  34. yunus ceyhan

    bu dizi çok sürmeez

  35. Muhamed Fetai

    Makedonyada Trendlerde #19 sırada

  36. Büşra

    Bu arada ada masalı ve aşkın tarifi adlı dizilerden daha iyi bir senaryosu var. Mantık dışı değil en azından

  37. Aya Ouhaibi

    Fazlamı gülüyor yoksa bana mi öyle geliyo

  38. Büşra

    1:33:29 çok hoş bir müzik

  39. hwahagja_ sonyeo 1

    Dolbear Yasası ... 58:50

  40. Zekiye özdemir

    Yönetmen tanışığıp evlensiğinler

  41. Görkem Güler

    Dizideki tek favorim Leyla dan sonra Şinasi

  42. Kuzeynepoyrazi ķdieee8nq Özen

    Ah be senaristler yönetmenler azcık benden tiyo alsanız boşuna masraf etmezsiniz.Tutmaz dediğim dizilerde asla yanılmadım.Valla tutmaz billa tutmaz bu dizi

  43. yusuf cihat arslan

    bu dizi varya bu dizii :D

  44. Seydali S

    beyaz pantolonu hiç çıkmamış

  45. masum degiliz hicbirimiz

    Cok tatlilar cok yakişiyor lar yaaa😍😍😍😍

  46. Asi Kız

    Eğer bu dizinin devam etmesini istiyorsanız hemen öpüşme ve yatak olayi olmasın yoksa tüm büyü kaçıyor İki Leylanin kıyafetleri böyle çok iyi ve güzel mini mini kiyafetlerden nefret ediyorum leylanin bu kıyafetleri harika

  47. Dilara Kartal

    1:48:19 koptum sjjdjsnsjsjs

  48. Zainab Abdullaeva

    Keşke Akşın olsaydı bu kızın yerine 😔

  49. Tabarka Tunisie

    Çukur 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

  50. efsane 57

    son saniye saçma oldu lan

  51. Şükrü SARI

    Herkes öldürür sevdiğini 0:47

  52. Resul ÖZDEMİR

    Şinasi fena enerji

  53. Gülsüm Apaçık

    cukurdaki müziği calmayin ya hüzunleniyorum cook😥

  54. Sude Naz Genc

    Onca yorum arasından bu yorumu gören kardeşlerim umarım hayatta tüm isteklerin gerçekleşir benim istegim kanalımın büyümesi umarım büyür 🙇‍♀️😭🙇‍♀️

  55. Michele Wilson

    What song plays at 35:07, can anyone tell me?

    1. Michele Wilson

      @nobody sees the hurt in my smile THANK YOU!!!

    2. nobody sees the hurt in my smile

      nova norda - varım

  56. Hayal Dünyam

    Cem: Leyla varsa işin içinde her şey mümkün ✅

  57. Elif Özüdok

    Mükemmelsin Leyla...

  58. asdor💙

    mükemmel bir dizi💙

  59. Resul ÖZDEMİR

    Bu kız tm bi deli hemde süzme cinsinden delirtir

  60. 4orty 7even

    Pls add the English captions

  61. Leyla Ateş

    Çok güzel bir dizi, özellikle Leyla yı çok sevdim. Heyecan ile yeni bölümünü bekliyorum

  62. to the whole world

    Bu dizi biterse depresyona girerim net.

  63. Beyza Nur

    Çok güzel bir dizi ❤️

  64. Beyza Nur

    İnşallah reytingleri yüksek gelir de dizi bitmez yaa

  65. Aylin Y

    Süper dizi

  66. Aylin Y

    Süper dizi

  67. Aylin Y

    Süper dizi

  68. Aylin Y

    Süper dizi

  69. Aylin Y

    Süper dizi

  70. Nuray Kezim

    Harika bir dizi bayildim 1 bolumde baya panik oldun Cok uzduler Leylay ama simdilik basardi💯❤️

  71. Enes Erol

    Leyla lay la cem çok yakisiyo diyenler

  72. İlayda Duman

    Bölüm kaçıncı bölüm

  73. Road Runner

    Bu kız yüzüne ne yaptırmış ya nazmila gibi olmuş aynı

  74. اه اه

    🇵🇸🇹🇷Ben Filistinliyim. Seni seviyorum, Türkiye.

  75. SA

    Fragmanı izlemeden bunu izleyenler bi bok anlamadı benim gibi